הקאות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 29 , נמצאת בשבוע 12 להריון. מתחילת ההריון התחלתי לסבול מבחילות והקאות ובימים האחרונים המצב החמיר. שמתי לב שאני מקיאה בעיקר אחרי שאני אוכלת בשר/עוף בכל צורה שהיא או מוצרי חלב למיניהם. לכן, כרגע אני נמנעת לחלוטין ממאכלי בשר וחלב. אני מודעת לכך שזו איננה תזונה מאוזנת. אני אוכלת למעשה רק פחמימות, ירקות ופירות. מה היית ממליץ לעשות? תודה רבה מראש דנה
המצב אותו את מתארת איננו המצב השכיח. לרוב הבחילות וההקאות נחלשות לקראת סוף השליש הראשון, אולם , יתכן והתלונות ימשכו אפילו עד קרוב ללידה. יש מקום לבצע בירור תפקוד בלוטת התריס. לגבי ההרכב התזונתי, ניתן להשתמש בתחליפי חלב כדוגמת סויה, וניתן להמנע מבשר לסוגיו אך יש לדאוג לתוספת ויטמינים הקיימים בבשר( ויטמין B6 ) .
קיימת כתבה בנושא באתר זה בכתובת- http://doctors.msn.co.il/women/article/18/