מיפוי ריאה לאישה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! שאלתי היא : היו לי קשיי נשימה לאחרונה עד כדי לחץ נפשי והנני בשבוע השישי להריון היתי במיון ולא מצאו כלום יום למחרת הרגשתי יותר גרוע וניגשתי שוב למיון שם החליטו למרות שידעו שאני בהריון לעשות מיפוי ריאות מחשש לסחפת בריאה החומר שהוחדר לי היה במינון מאוד מאוד קטן (בגלל ההריון) והסבירו לי שם במכון כי הרבה נשים עוברות את זה ולא קרה שום דבר חריג לעובר לא נמצא כלום בריאה והחליטו שזוהי חרדה מסוימת ונתנו לי כדור אחד של "ואבן" ןשלחו אותי הביתה היום אני מרגישה קצת יותר טוב ולפעמים הנשימה נעתקת מפי אך אני מצליחה להתגבר. מה הם ההשלחות לגבי העובר בגלל המיפוי???? מהם הסיכונים??? תודה
איין מניעה לבצע מיפוי ריאות בהריון במידה וקיים צורך רפואי לכך.