בריחת שתן לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 37, לאחר 3 לידות. כעת, כחודשיים לאחר הלידה, מלבד רפיון בנרתיק יש לי בריחת שתן קלה מדי פעם. האם זו תופעה מוכרת? האם יש צורך בטיפול או שהדבר עובר מאליו? נ"ב -ילדתי בשבוע 40, והתינוק היה גדול באורכו ומשקלו 4300 גרם. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
בריחת שתן לאחר לידה, ובעיקר של תינוקות גדולים או לאחר לידה מכשירנית, הינה תופעה מוכרת וידועה. במידה והתלונות נמשכות פני לבדיקת רופא. קיימות מס' אפשרויות לתיקון המצב בתלות בתוכניות הילודה שלך
תודה רבה. כמה זמן עליי להמתין לפני הפנייה לרופא. כתבת לפנות הלאה, אם התלונות נמשכות. נמשכות עד מתי?