דימום רב 6 שבועות אחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למומחים שלום, חלפו 6 שבועות מאז לידתי, שהיתה לידה טבעית, מלבד השיליה שלא יצאה ולכן נאלצו להוציאה בחדר ניתוח ולבצע גרידה. אני ביום ה-6 למחזור והדימום לא נפסק, הדימום גם יותר מאסיבי מכל מחזור שהיה לי אי פעם. שאלתי היא : האם זה טבעי לאחר לידה שהמחזור הראשון כל כך אנטנסיבי? ומתי הוא אמור להפסק? תודה מראש. בברכה, הגר
לא ציינת מה היה המשך המהלך לאחר הלידה והצורך בהתערבות להוצאת השליה . המחזור הראשון יכול להיות ארוך ועלול להיות מחזור " לא ביוצי". המלצתי אלייך להמתין בסבלנות,במידה והדימום ימשך למעלה מ- 10 ימים או ימשך באותה כמות ללא דעיכה- פני לבדיקת רופא לשלול שארית תוכן הריוני