הריון חוץ רחמי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני לשאול אם הריון חוץ מהווה בעיה להכנס שוב להריון? אחרי כמה חודשים נקלטים שוב? ההריון חוץ רחמי שאני עברתי הוא די קל גיליתי אותו בזמן, קיבלתי את הזריקה עכשיו הכול בסדר מחזור סדיר מאד, אבל אני מנסה להכנס שוב להריון בערך 5 חודשים ללא הצלחה ואני דואגת מאד. בהתחלה נקלטתי מהר למרות שהריון הזה לא היה תקין, עכשיו לוקח זמן למה?
התגובה שלי מופיע בטעות למעלה כשאלה נוספת בנושא" לגבי החוץ רחמי". אשמח אם תקראי ואם תוכלי לענות לשאלתי.
הריון חוץ רחמי שטופל תרופתית איננו מקטין או דוחה סיכוי להרות שוב. חסרים פרטים אישיים (כגון גיל,סדירות המחזור ועוד) ההכרחיים למתן תשובה לגבי הסיכוי להרות שוב. פני לרופא המטפל אשר ינחה אותך לגבי ההמשך.