יתר פעילות בלוטת התריס (בהריון)- מצפה לתשובת רופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה 11 להריון תוצאות בדיקות הדם שעשיתי מראות כי קיים יתר פעילות בבלוטת התריס. t3-total 2.40 free t4 18.00 tsh 0.28 רופא הנשים המליץ על בדיקה חוזרת בעוד כשבועיים, שאלתי היא האם זוהי תופע שכיחה? ומה עלול להנזק כתוצא מכך? האם כדאי כבר בשלב זה לראות רופא אנדרוקרינולוג? אודה על תשובה מפורטת רונית .
לקריאה נוספת והעמקה
פני לאנדוקרינולוג כבר עכשיו. בעיקרון הבעיה המטרידה מבחינת ההריון הינה תת 0פעילות הבלוטה. אולם חוסר איזון עשוי לגרום לבעיות שונות.