פגיעה בעובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני ממונה בטיחות במפעל שאחד התהליכים בו משתמשים במכשיר מלחים בגלים אולטראסונים בעוצמת רעש של 99 דיציבלים. בתחנה זו עובדות נשים שחלקן בהריון. שאילתי היא : האם התופעות של אותו מכשיר אלול לפגוע בעובר?. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ישר כח על המחשבה וההתיחסות, לצערנו לא רבים האנשים כצותך שמיוזמתם מתעניינים איך לפגוע בהריוניות שעובדות אצלם כן ירבו כמותך!
עלייך לפנות ליחידה המרכזית לרעלים בירושלים 02/6243669
לדר' הנכבד, לפי דעתי אין קשר לתשובה לשאילה כי אולטראסוני זה לא רעל אלה רעש כמו אולטרסאונד. אבל בכל זאת תודה.