בדיקת חום - מה זה אומר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מודת חום כל בוקר לפני שאני קמה. החום נע בין 35.9 לבין 36.6 מתי בדיוק ניתן לחזות ביוץ האם עליות וירידות הם דבר תקין?
ראשית, עשי חיפוש לפי המילים "חום השחר" כדי לבדוק אם את מודדת חום בדיוק לפי הכללים (שינה רצופה של 3 שעות לפחות, שעת מדידה קבועה - ואם לא אז לתקן בהתאם, וכו'). יש הסברים מפורטים פעמים רבות בפורום זה. עקרונית, החום אמור להיות נמוך יחסית לפני הביוץ, לרדת עוד יותר ביום הביוץ, ומיד אחריו לעלות לרמה גבוהה יותר, ולהישאר בה עד למחזור הבא (או לאורך זמן אם נקלט הריון). אם אכן את מודדת ורושמת לפי הכללים ועדיין יש לך תנודות נרחבות במדידות אזי זה מרמז על ביוץ לא תקין, או על משהו לא תקין, והייתי בודקת את המחזור באמצעים אחרים (למשל דרך רופא נשים). בהצלחה!
יש להסתכל על העקומה כולה ולא על שינויים יומיים.ף