ריבוי מי שפיר ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך אני בשבוע 37 + ולפני כמה יםים כשעשיתי US נאמר לי שיש ריבוי מי שפיר=21.8 קיבלתי מידע על סיבות לכך המידע מאוד לא מעודד. הבדיקות של סקירת מערכות מוקדמת ומאוחרת היו תקינות הם סכרת נשללה. מה אפשר לעשות בשלב הזה כדי להוריד הלחץ הנפשי איזה בדיקה יכולה להבהיר מצב? תודה מראש על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
AFI של 21 אינו ריבוי מי שפיר, מעבר לכך כ 70% ממקרי הריבוי קשורים באתיולוגיה שאינה ברורה ללא כל משמעות . יש לודא שרואים את קיבתו של העובר ותנועות בליעה כדי לשלול הצרות עד חסימה בושט.