מירנה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלתי לרופא גניקולוג: אני בת 44 ונומלץ לי להתקין מירנה. בעברי, לפני 10 שנים נותחתי של הריון אקטופי בשחלה (ההריון הוצא בלפרוסקופיה תוך שימור החצצוצרה) האם מירנה מתאימה לי? האם יש נם מקרים רבים של אי-הסתגלות למירנה (דימומים לדוגמא שלא חולפים) אודה על תשובה מהירה
כמעט תמיד יש דימומים עם המירנה אטולם אלו אמורים לחלוף תוך 3 חודישם . נתקלתי במקרים שחלפו רק לאחר 6 חודשים
שלום לדר' וולמן בעברי הריון אקטופי אשר הוסר בלפרוסקופיה תוך שימור החצוצרה. אני בת 44. האם מירנה מתאימה לי? חשבתי על קשירת חצוצרות לחילופין. האם ניתוח זה צריך להעשות באופן פרטי? תודה מראש על תגובתך