איחור - ולא הריון.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה יכולה להיות הסיבה לאיחור של 4 שבועות במחזור? שבוע לאחר הביוץ חשתי בסימפטומים של הריון (בחילות, כאבים בחזה, חולשה) אך הם פסקו לאחר שבועיים. מאז היו עוד שלשה שבועות עד למחזור. ביצעתי בדיקת דם להריון פעמיים (אנחנו מנסים להכנס להריון), והתשובה היתה שלילית. זו הפעם השניה שזה קורה לי (אנחנו מנסים כבר יותר מחצי שנה) ובפעם הקודמת לא היה ביוץ לאחר המחזור המתאחר. (לאחר הפעם ההיא הייתי אצל רופאה שאמרה שהכל בסדר). אשמח לשמוע איזשהו הסבר, אם יש תודה רבה המתחילה להיות מודאגת.
עלייך לבצע הערכה הורמונלית מקיפה ובדיקת אולטראסאונד ורק אז ניתן יהיה לענות לך על שאלתך.