קבלת כדורים במהלך הריון שבוע 27 כדור מסוג ahiston
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי שלום שבוע 27 להריון קיים לי גירויי חזק בעיקר באיזור הפנים בוצע לי בדיקת דם לתיפקוד הכבד יצא תקין קיבלתי מישחות שלא עזרו במיוחד וכדורים בשם אהיסטון לאלגריה האם ממולץ לנטול אותם במהלך הריון חוששת מאוד
שלום לך, לגבי הגירוי החזק כול להיות תופעה משלל סיבות , ביניהם שינויים הורמונאליים, שינויים במזג אויר, יובש חזק, למשל מזגנים מייבשים מאוד , החלפת סבון/ קרם/ אבקת כביסה או משהו שאכלת... הכדורים שקיבלת אכן כמצויין בעלון מותרים לשימוש בזמן היריון, לפי המינון שניתן לך. באם את חוששת את תמיד יכולה להתקשר למכון הטרטולוגי - 048541900 בהצלחה בהמשך והיריון נעים ענת