בדיקה CT+?EMG

דיון מתוך פורום  אורתופדיה - ייעוץ על ואורתופדיה אונקולוגית

09/10/2009 | 22:49 | מאת: הימן

בדיקה CT L1 L2 בלט אנולס קל ללא לחץ L2_L3 בלט אנולוס קל עם לחץ קל על קידמת השק הדורלי L3?L4 בלט דיסק נושק לשק התקאלי L4?L5 בקע דיסקי אחורי גורם ללחץ קל על השק התקאלי נושק לעצב ההיקיפי מימין L5?S1 ללא בלט דיסק משמעותי סובל מכאבים עזים יש הגבלה עם הכיפוף נימול ברגל ימין עד האצבעות אחרי מאמץ פיזית הרגל נכנסת למצב של תרדמת מלווה בזרמים של חשמל כאבי גב תחתון כאבים לאורך הרגל מטופל פיזיותרפיה כדורים ללא התקדמות בכלל . בדיקה EMG תוצאות בדיקה הולכות הולכות תקינות חביוןגל_F תקין בפרוניאל דו צדדי וטיביאל מימין הולכות תקינה בסורל צדדי תוצאות בדיקת מחט VASTUS MED ימין אין פעילות ספונטנית גיוס מלא יחדות תקינות שמאל ימין אין פעילות ספונטנית גיוס מלא יחדות תקינות TIBIASLIS ANT ימין אין פעילות ספונטנית גיוס מלא יחדות תקינות שמאל אין פעילות ספונטנית גיוס מלא יחדות תקינות CASTROC MED שמאל אין פעילות ספונטנית יחידות תקינות רחבות LOW LUMBAR PARASPINAL שמאל אין פעילות ספונטנית יחידות רחבות בין יחדות תקינות סיכום תמונה ניורופיזיולוגית המתאימה לפגיעה שורשית L5S1 משמאל ללא סימני דנרבציה פעילה . עד כמה המצב לא טוב ומה האפשריות שעומדות לצידי האם יש בעיה עצבית

לקריאה נוספת והעמקה

אין פרטי גיל וכד'. אין בהדמייה ממצאים מסוכנים מאידך הכאב רב. ולכן אם אין שפור , לשקול הזרקה אפידורלית ואם גם היא לא תעזור, MRI ולשקול לפיו המשך טיפול.

13/10/2009 | 11:15 | מאת: דויד

ממליץ לך בחום רב על ד"ר סטפן בן שושן מרמת אביב, הוא היחיד שעזר לי לכאבים. הטיפול שלו הרבה יותר אפקטיבי מזריקת אפידורל כי בעזרת CT הוא מאתר את המקום הדלקתי במדויק. מצ"ב הסבר על הטיפול-http://www.doctor-stephan.com/tipul.asp תרגיש טוב!

מנהל פורום אורתופדיה - ייעוץ על ואורתופדיה אונקולוגית