PLT
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 32. ב 6 השנים האחרונות ערכי טסיות הדם גבוליים.בשתי בדיקות הדם האחרונות שבוצעו ב 2015 הייתה רמת הטסיות 134 ו137. ובבדיקות גם נוספות שהיו בין השנים 2010-2014 רמת הטסיות דם היו: 151,143,156,158. האם הבדיקות הללו נחשבות לא תקינות? האם זה יכול להצביע על מחלה כלשהי? בבדיקה האחרונה הערכים היו הנמוכים ביותר 134 ו 137, האם עליי לחשוש שאולי יש ברקע מחלה כלשהי?
הערכים גבוליים ובדרך כלל אינן מצביעים על בעיה אך ניתן לפנות להמטולוג לצורך בירור מסודר ומעקב.