פשר בדיקות דם - שינויים מוזרים
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי שתי בדיקות דם בהפרש של שבוע באותה מעבדה של קופ"ח. בבדיקה הראשונה כדורות הדם הלבנות היו נמוכות - 3 ואילו בבדיקה השניה כעבור שבוע הן עלו ל 4 מאידך ההמוגלובין בבדיקה הראשונה עמד על 13.5 ואילו כעבור שבוע בבדיקה השניה הוא ירד ל 12.9. השאלה מה הפשר של השינויים האלו? האם יש קשר בתנודתיות ההפוכה בין הכדוריות הלבנות להמוגלובין? מה יכול להיות הגורם לתוצאות הנמוכות בסה"כ של שני הפרמטרים הללו? אדגיש כי גם הברזל נמוך מאוד אצלי אם יש קשר לעניין תודה על התשובה מראש.
שינויים קלים בבדיקות הדם יש תמיד ואין לכך משמעות של ממש.לעיתים זה קשור לשעה ביום, כמות נוזלים ששתית ועוד...בין הבדיקות ששלחת אין הבדל דרמתי בכל מקרה.