האם מותר לי לעשות חיסונים לתאילנד?
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, שמי שיר, בת 51. לאחרונה התגלתה אצלי בעיה שקשורה לקרישיות בדם.תוצאות הבדיקות העיקריות: ESR 1 hour- 42 WBC-3.9 RVVT RATIO- 1.32 PTT-37 PT- 15.9 cardiolipin lgG ab- 31.6 BETA 2 GLYCOPROTEIN 1 LgG- 11.5 RVVT-50.6 הייתי אצל מומחית לקרישת דם שאמרה שהבעיה גבולית לעת עתה.אמרה לחזור על הבדיקות עוד 3 חודשים ולבוא שוב לבדיקה. שאלותי הם: 1.האם עלי לעשות דבר נוסף בענין? 2. אני רוצה לנסוע לתאילנד לתקופה של כ-שלושה שבועות: האם אני יכולה לעשות חיסונים לפני הנסיעה לאור תוצאות בדיקות הדם? האם כדאי בכלל לנסוע למקום כה מרוחק? בתןדה מראש ! שיר
במקרה של נוכחות נוגדנים לAPLA כפי שיש חשד בבדיקות ששלחת מקובל לחזור על הבדיקות עוד 3 חודשים. לגבי חיסונים-אין מניעה. לגבי נסיעה-להתייעץ ברופא המטפל שמכיר אותך ואת הסיפור במלואו.
ד"ר, לאור הבדיקות שהצגתי לך,רציתי לדעת האם מותר להכנס לים המלח?