תוצאות בדיקות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בעקבות מספר שבועות של כאבי בטן בעיקר אחרי ארוחות עשיתי בדיקת דם ובדיקת צואה בה לא נמצאו חיידקים. בבדיקת דם התקבלו ערכים חריגים: Eosinophils 16% Eosinophils # 0.94 יש לציין כי יש לי אלרגיה לקרדית אולם מעולם לא היו לי ערכים חריגים כאלו. Vitamin B12 -196 וHemoglobin- 13.6 בנוסף לכאבי הבטן שהופחתו בימים האחרונים(עוד לפני הבדיקה) יש לי גירוי וכאבים בפי הטבעת בעיקר בזמן מתן צואה וישנו מעט דם יבש בניגוב. אשמח לעזרה, תודה
מבחינה המטולוגית יש עליה קלה במספר האיאוזינופילים. בשלב זה כדאי לבדוק צואה לפרזיטים ולחזור על בדיקה. במידה ואיאוזונופילים גבוהים במשך מספר חודשים יש לפנות לבירור המטולוגי מסודר.