מוקד היפואקואי בטחול
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר - בבדיקה US בטן שגרתית התגלה מוקד היפואקואי בטחול 1.6 ס"מ בחלק האמצעי באיזור הקוטב העליון ,הטחול אינו מוגדל ,בפתיחת דופלר צבע טיבו אינו ברור- הנני בן 42 והבדיקה נעשתה במסגרת בדיקות שאני עושה בגלל הסטוריה משפחתית ( סרטן מעי גס ) - חשוב לציין כי זוהי בדיקה ראשונה שעשיתי ולכן אין אפשרות להשוות לבדיקות מעבר . נא המלצתך - תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
תודה רבה על התשובה - נשאלת השאלה מה הבדיקות הנהוגות שיש לבצע בממצא זה ?? האם אני אמור לפנות לרופא פנימאי ? הומוטולוג ? כירוג ? תודה רבה .