לויקוציטים
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! רציתי לשאול בקשר לבת שלי בת ה15. בבדיקת דם האחרונה שביצעה ערך הלויקוציטים היה 3.8 מתחת לערך המנימלי.שלושה חודשים לפני כן היה 5.7 . חמישה חודשים לפני כן היה 4.3 ולפני כן תמיד היה תקין. שאלותיי: 1. האם הערך שהתקבל בפעם האחרונה 3.8 יכול לנבוע מכך שהייתה לה פטריה בעור? הרופאה לא מתרגשת . אך הסתכלתי בבדיקות שלה לאורך השנים וראיתי שתמיד הערך היה נורמלי (נע בין 8.6ל5.5)ורק הפעם האחרונה ולפני חמישה חודשים לא היה תקין. האם יש מקום לדאגה או שהערך יכול להיות מושפע מוירוסים ופטריות? 2. האיזופילים שלה תמיד בערך האחוזי גבוהים יותר ובטוטל לא תמיד. אני הבנתי שזה בגלל שהיא אלרגית . תמיד עם נזלת. האם יש קשר. אשמח לתשובות
הערך החשוב הוא מספר הנויטרופילים ולא מספר הלויקוציטים. לגבי עליה באיאוזינופילים- יכול להיות קשור לאלרגיה. גם כאן הערך החשוב הוא הערך האבסולוטי ולא האחוזים.
תמיד הערך של הנויטרופילים היה תקין אך הפעם הוא היה נמוך 1.74 כשהמינימום 1.8.מה זה אומר?