נורמובלסטים
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אני בת 53,בריאה בדרך כלל,עשיתי ספירת דם ובה באופן אקראי נמצאו של נורמובלסטים2abs 17% הבדיקה נעשתה אחרי דימום חזק בעקבות טיפול שיננית.בספירה פרט לכך הכל תקין:המוגלובין מעולה,לויקוציטים 8000,טרומבוציטים 294000,ספירה נבדלת תקינה לחלוטין. קראתי באינטרנט שנורמובלסטים הם סימן למחלות מח עצם.האם זה נכון? האם לדעתך,יש מקום לדאגה? בתודה מראש ובברכה, דינה
נורמובלסטים יכולים להופיע בדם מסיבות רבות. החשש למחלת מח עצם הוא נמוך כאשר ספירת הדם תקינה. ממליצה לחזור על משטח הדם תוך שבוע שבועיים כדי לוודא העלמות הנורמובלסטים.