שאלה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי בדיקת דם והתוצאה קצת מדאיגה אותי מה זה אומר ? 51.1 % ALBUMIN (BY EP) 21.7 % GLOBULIN GAMA
שלחת רק חלק מהבדיקה ולא תמיד יש לכך משמעות. כדאי לראות את התשובה במלואה וכן לדעת מדוע שלחו את הבדיקה.
IgA - 359.8 IgM - 79 IgG - 1613 GLOBULIN GAMA - 21.7 GLOBULIN BETA-2 -5.8 GLOBULIN BETA-1 -6.6 GLOBULIN ALPHA-2 -10.3 GLOBULIN ALPHA-1 -4.5 ALBUMIN (BY EP) - 51.1 עשו לי את הבדיקה לברר מדוע יש לי בצקות ... וגם תקופה האחרונה יש לי חולשה ביד שמאל . אני גם סובלת מחוסר פקטור 2