אנמיה בספירות דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשנים האחרונות כל פעם שאני עושה ספירות דם יש לי מצב שאני רואה שהספירות דם הם לא מאה אחוז כמו אצל כולם ובהסבר על הבדיקות כתוב שזה אנמיה הכוונה חוסר דם שאלתי מספר פעמים את רופאת המשפחה מה משמעות הדבר והיא אמרה זה שום דבר אין צורך בטיפול כלומר לא התייחסה לזה האם זה בסדר או שיש צורך בברור נוסף ? אשמח לשלוח את הבדיקות שתראי על מה מדובר לא הכל אני יכולה לכתוב כאן ואם כן למי כדאי לפנות ? כי האמת שלפעמים יש לי חולשה וכאבים ברגלים וגם ככה אני סובלת מבעיה נוירולוגית קלה שאותה אפרט בהמשך אם יהיה צורך אורית נייד 0528966692
לקריאה נוספת והעמקה