קאפא למבדה רציו
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , בני בן 21. לאחרונה הוא עבר מס' פעמים את הבדיקה הנ"ל, ואלו התוצאות: 1. 26.1.15 - 1.46 2. 14.6.15 - 2.69 3. 6.7.15 - 1.82 4. 28.7.15 - 1.41 5. 21.9.15 - 1.94 . הנורמה על פי המעבדה היא 0.26-1.65 . כמו כן הוא עבר בדיקות אלקטרופורזה בדם ובשתן שהיו תקינות . מה המשמעות של התוצאות הנ"ל שחורגות מדי פעם מהנורמה ? האם הדבר מדאיג ? מסוכן ? מה דעתך ? תודה .
הממצאים גבוליים וקשה לדעת מה משמעות הבדיקה בלי להכיר את ההקשר בו בוצעו הבדיקות. כלומר: מה מחלות הרקע, התרופות, ספירת הדם , התפקוד הכלייתי וכו...