פריטין 10 בבדיקות הדם של בתי בת ה-17
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה! שמי חוה, אמא של שי בת 17, בשנה האחרונה החליטה להיות צמחונית, השבוע ערכנו בדיקות דם כי היא מאוד מאוד עייפה. תוצאות הבדיקה: פריטין 10, המוגלובין 12.4, B12-330 המטוקריט 38.5' MCV-90, אני מבינה שבתי זקוקה לברזל, למרות שאני מקפידה על תזונה בריאה ומלאה. בזמנו אני לקחתי פלורדיקס נוזל ברזל איכותי שנספג טוב ולא עושה עצירויות. האם מומלץ?
לקריאה נוספת והעמקה
לא מכירה את תכשיר הברזל הספציפי שציינת אך כל תכשיר ברזל הוא לגיטימי רק חשוב לקחת באופן קבוע למספר חודשים לפחות כדי למלא את מחסני הברזל.