בלוטות לימפה מוגדלות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופאה.בבקשה רציתי לשמוע תגובתך .עשיתי צילום אולטראסאונד.לבלוטת התריס.אני מטופלת בכדור אלטרוןקסין המחודש,5 פעמים בשבוע.תוצאות הבדיקה..בלוטת התריס הודגמה קטנה אטרופית.מרקם גס.הטרוגני.זרימת דם לא מוגברת.אין עדות לקשריות. בלוטת רוק תת לסתיות הנודגמו תקינות משתי הצדדים.. בלוטות לימפה תגובתיות בודדות מעט מוגדלות. ברוחב עד 0.7 סמ,. דו צדדי.אבקש לשמוע חוות דעתך.אם מחייב מעכב וכל כמה זמן?מה הסיבה להגדלה שלהם?.אני בת 65.אודה לך אם תישלחי לי בפלא.תשובה.כי אני לא יודעת אם אצליח להגיע לפורם שוב ולראות..[לא הכי מיתמצאת]תודה
כפי הנראה מדובר בבלוטות לימפה קטנות עם מראה תגובתי- כלומר החשד למחלה משמעותית הוא קטן ולכן אין צורך במעקב אחר הבלוטות.