יש איאוזינופיליה מינואר בערך
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בכל ספירה ומשטח שעשיתי מאז, כבר 4 פעמים בערך עד היום. בשיא היו 10 איאוזינופילים במשטח. ממה איאוזינופיליה כזו עשויה להגרם שלא בקשר לאלרגיה? על מה הסגמנט הנמוך מרמז? עשוי להצביע על לימפומה חלילה? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
איאוזינופליה-כלומר עליה במספר האבסולוטי של איאוזינופילים (ולא באחוזים בלבד) יכולה להיגרם מסיבות רבות כמו אלרגיה, אסטמה, זיהומים, מחלות דלקתיות, תרופות, מחלות המטולוגיות ועוד..במידה ויש עליה באיאוזינופילים במספר בדיקות דם ללא הסבר מומלץ לפנות להמטולוג לבירור.