ערכי קאפה/למדה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ערכי הקאפה/למבדה נבדקו אצלי לאחרונה 3 פעמים. אלו התוצאות : 1. ינואר 2015 : קאפה - 12.89 למבדה 8.81 והרטיו - 1.46 . 2. יוני 2015 : קאפה - 18.79 למבדה - 6.97 והרטיו 2.69 . 3. יולי 2015 : קאפה 14.65 למבדה 8.03 והרטיו 1.82 . להשלמת התמונה עשיתי בדיקות אלקטרופורזה של הדם והשתן, אבל עדיין אין תשובה . האם בשלב הזה יש מקום לדאגה, ובירורים נוספים ? אני בן 21 . תודה .
קשה לדעת בלי להכיר את הסיבה לביצוע הבדיקות. בכל מקרה הערכים גבוליים ואינם מצביעים על בעיה דחופה. כדאי להשלים את הבירור כפי שהומלץ.