בעיה בתוצאות בדיקת דם IGA
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' אודית שלום רב, בבדיקת דם נמצא לי ערך Immunoglobulin A - 489.2 , האם זה גבוה מאוד? מה ההשלכות? ואיך מטפלים. אני רוצה לציין שאני צמחונית ובריאה מאוד בד"כ. אך מדי פעם שורף לי בשתן כאשר גם גניקולוג וגם אורולוג טוענים שאין כלום וכך גם תוצאות בדיקת השתן מלבד לוייקוציטים גבוה קצת. אודה על תשובתך בברכה רחל
לקריאה נוספת והעמקה
בד"כ יש בעיה כשחלבוני החיסון נמוכים (ולא גבוהים) אז יש נטיה לזיהומים. במקרה של אימונוגלובולין מוגבר ממליצה להשלים בדיקה שנקראת אלקטרפורזה של חלבונים כדי לראות שאין מנוקולון.