הורים עם RH+ וילד עם RH-
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם יתכן ילד עם סוג דם A- להורים עם סוג דם O+ ו-A +
לקריאה נוספת והעמקה
במידה ולשני ההורים יש RH+ הילד יכול להוולד רק עם RH+. האופציות במקרה שתיארת הוא שיוולד ילד O+ או A+.
לא נכון. יכול להיות סיטואציה בה לשני ההורים יש אלל אחד - ואלל אחד + ואז תיאורטית יכול להיוולד להם ילד בעל rh- אני אישית בעל סוג דם d+ ואשתי a+ והבן שלי o- זאת משום שאני בעל סוג דם do בעל אלל אחד - ואשתי בעלת סוג דם ao בעלת אלל אחד - ולכן יכול להיוולד לנו ילד בעל סוג דם o-