igm נמוך
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום.אני חולת פירומיאלגיה.בשנתיים האחרונות מרגישה לא טוב במיוחד.כאבי שרירים וכאבי ראש ובטן +רום הבטן קיבה. תוצאות הבדיקות כולן בגדר הנורמה מלבד בדיקת )IGM 24 (. ??הייתי רוצה לדעת מה זה אומר.???
לקריאה נוספת והעמקה
מדובר בערך מעט נמוך של אחד מחלבוני החיסון IGM. מבחינת המשמעות של הממצא- לא ברור אם מצביע על בעיה. לדעתי כדאי לחזור על הבדיקה, לבדוק את רמת חלבוני החיסון האחרים IGG וIGA וכן לבצע בדיקה של אלקטרופורזה של חלבונים. כמו כן כדאי להציג את התוצאה לרופא ששלח אותך לבדיקה שמכיר אותך ואת הסיבה בעטיה נשלחה הבדיקה.