תוצאות גרועות בדם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תוצאות בדיקת IGM מראות 482 נערכו פעמיים בהפרש של 3 חודשים בדיקת IGA מראה 708 -גם היא חוזרת כל 3 חודשים ההמטולוגית אינה יודעת לפרש התוצאות הללו ולפי כל המאמרים -חמור מאוד. מה עלי לעשות כדי להעמיק בבדיקה ?
לפי מה שתיארת יש עליה מסוימת ברמות חלבוני חיסון הנקראים אימונוגלובולינים IGM וIGA. מבחינה המטולוגית יש חשש כאשר במקביל לממצאים אילו יש גם ממצאים פתולוגים בבדיקה שנקראת אלקטרפורזה של חלבונים,בדיקה יותר ספציפית ואני בטוחה שבוצעה במקרה שלך. בעיה נוספת יכולה להיות כאשר רמות אימונוגלובולינים נמוכות ואז יש סיכון לזיהומים חוזרים.
לא מצאתי בבדיקות שום בדיקה שנקראת כך ,אלא אם כן היא נרשמת אחרת. תודה רבה