חוסר אנטי טרומבין 3
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 39 כרגע נמצאת בטיפולי פוריות החזרת עוברים יש לי חוסר בפקטור של אנטי טרומבין 3 במהלך הריון +טיפולים אני צריכה לקחת קלקסן 80 פעם ביום הטיפול אצלי צריך להיות רק במצב של קרישיות יתר הריון+טיסה מעל 5 שעות במהלך החיים בלי כלום השאלה שלי כרגע אני מזריקה בצדי הבטן אבל לאט לאט זה מכחיל קצת וגם מצטבר גוש פנימי כזה איך אפשר להזריק ושמצב כזה לא יגרם תודה רבה!!!!
לקריאה נוספת והעמקה
המטומות בצידי הבטן הן תופעת לוואי מוכרת של הזרקה ממושכת של קלקסאן כמו בהריון. תנסי להיוועץ באחות קופת חולים לגבי הזרקה נכונה.