מונוציטים
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מה ערכי הנורמה של מונוציטים בילדים בגילאי שנה ו9 חודשים?רציתי לדעת זה דחוף לי. ספירת דם של ילד בן שנה ו9 הראתה 8.6 אחוז מונוציטים שהגבול עד 8 ובאבסלוטי 1.1 רציתי לדעת אם זה חורג אן בגבול לילדים כי ראיתי שהגבול לילדים הוא עד 12 אחוז?אנא עזרה דחוף והאם 8.6 אחוז חס וחלילה אם זה גבוה מדי זה מתאים לcmv?ובכלל איפה יש קישור לרמות ספירת הדם של ילדים וכימיה?אנא עזור לי חייבת עזרתך
הכל תלוי בנסיבות.. ובכל מקרה זה לא אומר דבר לגבי CMV דוקא או משהו אחר בודאי שלא מתייחסים ל- % ולא מבססים אבחנות על אחוזים. עלייך לרשום את הספירה במלואה.