עייפות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 26 כל הזמן מרגישה חלשה ועייפה וזה פוגע לי באיכות חיים ממש סוג של עייפות כרונית וזה ככה כבר כשלוש שנים,עשיתי בדיקות מוגלבין ברזל וויטמין b12 וספירת דם כללית לפני שבועיים והכל תקין.אני שבה אל הרופאה ואין לה תשובה בשבילי.בנוסף חשוב לציין שאני נוטלת ציפרלקס 10 מיליגרם כ 6 שנים (לא יודעת עם יש קשר) דרך רופאת המשפחה לאחר שהתחלתי ליטול בצבא האם יכול להיות שיש קשר בין זה לעייפות? פעם הרופאה שאלה אותי איך המצב רוח שלי אז חשוב לציין שיש לי מצב רוח טוב ואני עובדת ולומדת אך זה קשה מאוד עם העייפות הזאת. במידה ואין קשר לציפרלקס מה עליי לעשות?כדאי לפנות למעבדת שינה?תעזור לי!!!
לא נראה שיש קשר לכאן