המוגלובין F
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 25 ורופא נשים שלח אותי לבדיקה גנטית טרום היריון בבדיקה יצא לי המוגלובין F 2.7% מעל הנורמה. כרגע אני לא בהיריון האם ניתן לדעת מה זה אומר? תודה
אם תרשמי רקע רפואי ואישי שלך, כולל מוצא, ואם תרשמי את ספירת הדם במלואה ואת תוצאת בדיקת האלקטרופורזה במלואה אפשר יהיה לנסות ולהעריך מה זה אומר. ממה שרשמת אי אפשר להסיק עדיין דבר.
מבחינה רפואית ואישית אין הערות מיוחדות מוצא חצי ספרדי / חצי אשכנזי והתוצאה היחידה שקיבלתי היא 2.7% בהמוגלובין F 3.5% בהמוגלובין A (הבדיקה הייתה כחלק מיעוץ גנטי) תודה