נקודות אדומות על העור
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,דוקטור! אני ואישתי לעתים מתייעצים עימך לגבי בננו ותמיד מקבלים תשובות מפורטות ומספקות. לבננו בן 17 הופיעו לאחרונה על העור נקודות אדומות זעירות(ממש נקודות,כמו נקודות חןקטנקטנות ,אך אדומות)גודלן של הנקודות מקסימום 1-2 מ''מ.לפני 3 ימים,נעשו לבני ספירת דם ותפקודי קרישה והם יצאו תקינים לחלוטין,הכבד והטחול אינם מוגדלים. האם אנו יכולים להסיר דאגה או שלדעתך יש טעם להמשיך בירור המטולוגי? תודה רבה והמשך יום נעים! בברכה נחמן
אי אפשר לדעת בלי לראות. זו יכולה להיות בעיה בעור ולא בהכרח בעיה המטולוגית. זה גם תלוי היכן מופיע וכמה נרחב ולאחר מה זה הופיע (לדוגמה: בפנים זה יכול להופיע לאחר הקאה קשה) בקיצור - אי אפשר לדעת זאת בלי לבדוק