בדיקת אנטי xa
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בהריון שבוע 20 .. בגלל קרישיות יתר ( פקטור 5) אני מזריקה כל יום קלקסאן 40 מ"ג .. עשיתי בדיקת אנטי xa והתוצאה 0.53 מה המשמעות האם זה תקין? ומה הם ערכי הנורמה?
לקריאה נוספת והעמקה
אין "נורמה". יש יעד... אותו קובע הרופא המטפל בך בהתאם לחומרת הבעיה ובהתאם לעבר הרפואי. במרבית המקרים אין בכלל צורך בבדיקה זו והיא נעשית רק אם יש חשד שהטיפול אינו יעיל לאור בעיות / סיבוכים שניתן לייחם לקרישיות יתר למרות טיפול. 0.53 זה עיכוב לא מבוטל, אבל כיון שאיני מכיר אותך ואת כל הפרטים הרלבנטיים עלייך לשאול אותו אם זה מספק אותו.