עליה מוגברת בטסיות דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 47 ובגיל 10 עברתי ספלינקטומי עקב ITP. רמות הטסיות שלי היו לאחר הניתוח בין 350 ל- 400 אלף. עם השנים הן עלו ל- 450 ולאחרונה עלו הרמות למעבר ל- 500. הייתי רוצה לדעת מה יכולה להיות הסיבה לעליה הדרגתית זו והאם יש צורך בבירור נוסף? רופא משפחה ייעץ לי להתייעץ עם המטולוג מאחר ותפקודי הכבד שלי בעליה לא מוסברת. תודה
לא הבנתי מה הקשר לתפקודי הכבד, אבל ראשית, רשמי את ספירת הדם במלואה.
WBC-11.4, RBC-4.35, HEMOGLOBIN-13.3, HEMATOCRIT-40.5, MCV-93, MCH-30.6, MCHC-32.8, RDW-13.9, PLATELETS-524, MPV-11.2, NEU%- 43.1, LYMP%-44.8, MONO%-10.2, EOS%-1.6, BAS%-0.3, NEU#-4.89, LYMP#5.09, MONO#-1.16, EOS#-0.18, BAS#-0.03, BILIRUBIN-0.8, ALKP-127, GPT-84, GOT-30, GGT-231, FERRITIN-40,