קריטיות יתר והריון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שני ילדים, בשנה וחצי האחרונות עברתי שני הריונות שהסתיימו ללא דופק, אחד בשבוע 8 ואחד הפסיק הדופק בשבוע 15... עכשיו אני בהריון שבוע 9. ביצעתי את בדיקות הקרישיות... הכל נראה בטווח הנורמה למעט בדיקה אחת בה הפברינוגן 431 מעט יותר גבוה מהנורמה. האם בדיקות אלו תופסות גם בהריון ומה לגבי ערך זה?
אם הבדיקות תקינות אז הן תקינות... גם בהריון. פיברינוגן 431 זה לא ממש גבוה ולא נראה לי כבעיה. רוב ההפלות אינן קשורות לקרישיות יתר.