נשאית גן
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום . אני בת 22 ומצאו אצלי שאני נושאת את הגן MTHFR . מה זה אומר לי , מה עלי לעשות . התחלתי לקחת גלולות ולא ברור לי על מה הגן הזה משפיע אם בכלל , ממה עלי להזהר וכו"י . נשלחתי לבדיקה הזו ע"י רופאת המשפחה לאחר שמצאו שיש במשפחה שלי נושאי פקטור 5 לידאן . אנא עזור לי בתסבוכת על מנת שאבין קצת במה המדובר . תודה
MTHFR כשלעצמו אינו מהוה בעיה, בודאי לא נשאות בלבד. כדי להבין יותר - קראי תשובות קודמות בנושא MTHFR והומוציסטאין. מה לעשות ? שאלי את הרופאים שלך במציאות. לא נותנים הוראות טיפוליות בפורום.