G6PD ןפריטין גבוה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זו הפעם השניה שמופיעים ערכי פרו ופריטין גבוהים בהריון בפעם הקודמת אסרו עלי לקחת תכשירי ברזל ההמוגלובין ירד ל10 וכמובן גם הפרו והפריטין ורק אז התחלתי באיחור לקחת ברזל יצאתי מהלידה עם המוגלובין 7 ונזקקתי לונופר מעבר לשאלה האם שני הרופאים [נשים ומשפחה] שראו אז את הבדיקות היו צריכים פשוט לתת הוראה לבדיקה חוזרת במיידי, השאלה עכשיו היא מאחר שהסיפור חזר על עצמו [פרו גבוה תלת ספרתי ועכשיו חזר ל60 הפריטין ל16 ואני מודאגת האם יתכן שזה בכלל קשור לחוסר בG6PD שיש לי אלף תודות
לא רשמת שום נתון ממשי שניתן לבחון אותו. אפילו לא ספירת דם. רשמת תיאורים ואמירות שלא ניתן לדון בהם כלל. גם אין סיבה לדון במה שהיה פעם... עלייך לרשום ספירת דם עדכנית במלואה ואת יתר התוצאות בצורה מסודרת. G6PD ? אצל אישה ? אולי את נשאית.. אבל לא שכי למצוא אישה שיש לה ממש מחסור ב- G6PD.