ברזל וb12
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, עליי לצרטוך כדטורי ברזל וb12. יש לי כמה שאלות בעניין זה: 1) האם אפשר לצרוך את שני הכדורים גם יחד? 2) האם רצוי לצרוך אותם יחד עם מזון כלשהו? אם כן איזה? 3) מאיזה מוצרי מזון רצוי להמנע בצמוד לזמן הצריכה?
פורום הינו מקור מידע, אבל זה לא אומר שצריך לשאול ישירות כל דבר בלי לבדוק תשובות קודמות... אחרת לא היה צריך פורום ציבורי. כל המידע לגבי נטילת ברזל מופיע כבר הרב הפעמים ואת מתבקשת לדפדף ולקרוא. יש גם "חיפוש בפורום זה" שיכול לעזור לך. אפשר לקחת B12 עם ברזל אך אין חובה. אפשר לקחת לפני אוכל, עם אוכל או לאחר האוכל. מידע יש גם כאן hematodoc.my-board.org