קרישיות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במסגרת טיפולי פוריות בצעתי בדיקות קרישיות (עד כה חלקיות). 2 תוצאות חורגות מהנורמה: PROT-S ANTIGEN FREE - 120 CLOTTING FACTOR 8- 251 מה המשמעות וההשלכות של התוצאות הנ"ל? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
א. כדאי להמתין לסיום הבדיקות ולא לשאול על כל בדיקה בנפרד. ב. האם את מקבלת הורמונים במסגרת הטיפול ? האם הבדיקה נעשצתה תוך קבלת הורמונים ? פקטור 8 אצלך גבוה אבל חלק מזה בודאי יכול להיות בהשפעת הורמונים. בכל מקרה, משמעויות נבחנות רק בקונטקסט הכולל. הערה: קרישיות יתר אינה מונעת להרות !!! זו לא סיבה לאי פריון, כך שלא ברור לי מה מחפשים בדיוק.