חום ובדיקת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , לפני מ'ס ימים התיעצתי איתך בפורום זה לגבי בני שחווה חום חוזר מ'ס רב של פעמים בחודשים האחרונים . שלחתי את תוצאות בדיקות הדם והעלת השערה כי יתכן ומדובר בנויטרופניה אתנית . המלצת גם לבדוק ספירות דם של בני משפחה מקרבה ראשונה וכך עשיתי . בבדיקה של אישתי מלפני שנה וחצי (כרגע היא בהריון ולכן תוצאות לא רגילות )גיליתי שגם אצל אישתי ערך ה WBC נמוך (4 ) וגם ה MCHC נמוך מעט ( 32 ) בדיוק כמו לבני !!!! . שאלתי היא , האם נתונים אלו יכולים להסביר את הופעת החום החוזר בבני ? היום פיתח שוב חום וכמו תמיד ללא סימפטומים נוספים ( בפעם השישית בשלושה חודשים אחרונים ) תודה וחג שמח וכשר
ממש לא. ניוטרופניה אתנית איננה מחלה ואינה גורמת לכל חולי... בעת זיהום - המספר עולה וכל מה שצריך להיות מגוייס מגוייס...