טרומבוציטים אצל תינוק
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מבדיקת דם של בני גילו ערכים של 53,000 טרומבוציטים ונתנו לנו הפנייה דחופה להמטולוג מיד לאחר החג. מה המשמעות? אנו מאוד לחוצים. מדובר בתינוק בן שנתיים (יתר הערכים של ספירת הדם תקינים). תודה, אודה לתשובה דחופה
לא ניתן לדעת מה הסיבה רק מהמספר של הטרומבוציטים (אפילו לא רשמת את הספירה במלואה כך שאי אפשר לדעת אם יש בה משהו אחר שאינו תקין) ואין לי כל דרך לדעת מה יש לו או האם יש סיבה לדאגה או לא. מדוע נעשתה הבדיקה ? "דחוף" לא מסתדר לי עם אחרי החג.. ??? אם הרופא המפנה חושב שזה דחוף, כדאי שימצא פתרון מהיר.. אולי בבית חולים ולא במרפאה ??? מה שאני יכול להגיד זה שיש לשים לב לדימומים חריגים או הופעת כתמים (שטפי דם) או נקודות אדומות בעור ובכל מקרה כזה יש לפנות מיידית לבדיקה רפואית / חדר מיון.