גלולות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 29 נושאה +2 ילדים אני עכשיו לוקחת גלולות ויש לי plt -142 שזה נמוך מאוד האם זה מסוכן או שאין קשר תודה ויום טוב חני
לקריאה נוספת והעמקה
142,000 טרומבוציטים זה לא "נמוך מאד".. וזה בודאי לא "מסוכן"... הסבירות שזה קשור לגלולות נמוכה, אבל אי אפשר לדעת זאת מהמספר שלהן. חזרי לרופא שלך לבדיקה ולמעקב ספירת דם תקופתית ובירור אם מספרן ימשיך לרדת.
אני רק עכשיו התחלתי לקחת גלולות אז ברור שזה לא קשור רק רציתי לדעת אם זה בסדר לקחת גלולות כשהטרומבוציטים נמוכים? אם זה לא קשור לקרישת דם תודה רבה