כאבים לאחר בדיקת דם...
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול בבוקר עשיתי בדיקת דם. שתי שניות אחרי שהאחות הכניסה את המחט היד שלי התחילה ממש לרעוד וכל האזור של הוריד ממש התנפח לי. עד עכשיו קצת קשה לי ליישר את היד לגמרי. שמתי לב שנהיה לי סימן כזה סגול אבל לא ממש באזור איפה שהמחט נכנסה אלא קצת יותר רחוק וגם שמתי לב שאני לא רואה את הוריד כאילו שהוא נעלם. האם אני צריכה להיות מודאגת?ומתי זה יתחיל לעבור לי? תודה וחג שמח ! (אני בת 16.5)
צר לי, אך אני לא יודע ולא יכול לדעת מה קרה ואיני יודע מה יש כרגע ביד. בכל מקרה השאלה איננה המטולוגית וכלל אינה שאלה לפורום... כי צריך לראות את המקום ולבחון את היד.