igg kappa
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 38 וסובלת מדלקת פרקים פסוריאטית מזה 4 שנים. הדלקת פעילה ודי חריפה. אני מטופלת באנברל ומטוטראקסט. בתוצאות בדיקת הדם האחרונה שלי, מופיע מלבד crp esr גבוהים גם כחריג: מופע היפרגלובולינמי, אין לשלול נוכחות IGG KAPPA albumin pep 50.70% gama pep 21.1% IGG 1709 מה זה אומר? תודה
אפילו אם היה חלבון מונוקלונלי בבירור, איני יכול לדעת מה זה אומר רק מעצם קיומו. גם לא ניתן ככה לדעת אם זו בעיה חדשה או שזה חלק מהמחלה האוטואימונית שיש לך. קל וחומר כש"אי אפשר לשלול".. שזה לא ממש ממצא. הדבר מצריך מעקב ובמידת הצורך בירור. פני לרופאים שלך, הראומטולוג ורופא המשפחה.