ESR 1 hour 26
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 64, בריא, ללא מחלות כלשהן בעבר ובהווה. עד דצמבר 2012 בדיקת ESR 1 hour היתה בטווח 8-14. מאז נערכו 2 בדיקות והתקבלה תוצאה זהה - 26. מאחר שהערך המירבי על הוא 20, האם אין מקום לבירור נוסף על מנת לשלול זיהום כלשהו בגוף? אם כן, אילו בדיקות? יש לציין שכל יתר התוצאות לא היו חריגות. תודה
השאלה אינה המטולוגית. שקיעת דם היא מדד כללי ולא ספציפי והיא מופיעה בין הבדיקות ה"המטולוגיות" מסיבות אנכרוניסטיות וביורוקרטיות.. פנה לרופא המשפחה.