לימפומה מסוג B
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני מקצר..לפני שנה וחצי ניתוח מעי ואחריה 8 טיפולים כימו. תוך כדי הטיפולים 4 PET CT שבכולם נראות בלוטות מוגדלות בדרגות שונות והיה חשש שמדובר בלימפומה. לפני שבוע שוב ניתוח בפתיחת בטן ונלקחו לבדיקה 3 בלוטות . היום הגיע תשובה שאומרת,לימפומה מסוג B דרגה 1 שמתרכזת בצד אחד של הסרעפת . והשאלה הנשאלת מה מחכה לי ? תודה מראש משה
לקריאה נוספת והעמקה
אני גם מקצר - ככה לא קובעים "מה מחכה לך"... יש לפנות לרופא שמכיר אותך ואת מחלותיך לאורך השנים לעומק ולא בקצרה.